Ρομποτική – Τάξεις Α, Β

419721518_742986780783709_6902467415293840095_n

Την Πέμπτη 25-01-24, οι μαθητές της Α και Β τάξης παρακολούθησαν τη διαδικασία δημιουργίας ομάδας, κατασκευής και προγραμματισμού ρομπότ από την κυρία Ζαχίλα Πετρούλα.

Στόχοι της δράσης ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν: α) Τι είναι ομάδα και πώς λειτουργεί, β) Τη σημαντικότητα της συνεργασίας στο πλαίσιο της ομάδας, γ) Την έννοια των εντολών και την εκτέλεσή τους βήμα-βήμα, δ) Τι είναι ρομπότ και ποια εξαρτήματα πρέπει να έχει για να λειτουργεί, ε) Πώς δημιουργείται η ανάγκη κατασκευής ενός ρομπότ.

422500458_6955245654528468_5813164778834632582_n

 

Οι μαθητές των δυο τάξεων χωρίστηκαν σε τρεις ομάδας. Σε κάθε ομάδα δόθηκε ένα τάμπλετ και ένα κιτ με εξαρτήματα με τα οποία κατασκεύασαν ένα ρομπότ-αυτοκίνητο ακολουθώντας τις οδηγίες από το τάμπλετ.

                 419612846_897720218658698_7852066596398415404_n  422590718_1050830369472911_1569067533145372070_n

Στη συνέχεια, η κάθε ομάδα προγραμμάτισε τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει το ρομπότ-αυτοκίνητο προκειμένου να μεταφέρει τροφή σε ένα ζωάκι που βρισκόταν στην άλλη άκρη της μακέτας. Σε περίπτωση που το ρομπότ-αυτοκίνητο δεν κατόρθωνε να φτάσει οι μαθητές προχωρούσαν στις αντίστοιχες αλλαγές των εντολών, ώστε να πετύχουν τον στόχο τους.

Μακέτα

Μακέτα

419738145_1108154737035334_7483329026141408946_n

Comments are closed.