Ρομποτική – Τάξεις Α, Β
Την Πέμπτη 25-01-24, οι μαθητές της Α και Β τάξης παρακολούθησαν τη διαδικασία δημιουργίας ομάδας, κατασκευής και προγραμματισμού ρομπότ από την κυρία Ζαχίλα Πετρούλα.
Στόχοι της δράσης ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν: α) Τι είναι ομάδα και πώς λειτουργεί, β) Τη σημαντικότητα της συνεργασίας στο πλαίσιο της ομάδας, γ) Την έννοια των εντολών και την εκτέλεσή τους βήμα-βήμα, δ) Τι είναι ρομπότ και ποια εξαρτήματα πρέπει να έχει για να λειτουργεί, ε) Πώς δημιουργείται η ανάγκη κατασκευής ενός ρομπότ.
Οι μαθητές των δυο τάξεων χωρίστηκαν σε τρεις ομάδας. Σε κάθε ομάδα δόθηκε ένα τάμπλετ και ένα κιτ με εξαρτήματα με τα οποία κατασκεύασαν ένα ρομπότ-αυτοκίνητο ακολουθώντας τις οδηγίες από το τάμπλετ.
Στη συνέχεια, η κάθε ομάδα προγραμμάτισε τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει το ρομπότ-αυτοκίνητο προκειμένου να μεταφέρει τροφή σε ένα ζωάκι που βρισκόταν στην άλλη άκρη της μακέτας. Σε περίπτωση που το ρομπότ-αυτοκίνητο δεν κατόρθωνε να φτάσει οι μαθητές προχωρούσαν στις αντίστοιχες αλλαγές των εντολών, ώστε να πετύχουν τον στόχο τους.